Ja, det tar faktiskt jävligt hårt!

Kul att ni tänkte på att fråga mig om jag ville vara med på avskedsfesten i måndags ... Int. Trodde att vi fortfarande var vänner på nåt sätt, men uppenbarligen hade jag fel om den saken. Känns taskigt att bli dissad på det sättet när alla andra var med, hade det förstört eran perfekta lilla tillställning att bjuda in mig? Men lev ni era jävligt perfekta liv med era jävligt trevliga vänner, det här var sista gången jag brydde mig.

Jag har likaså aldrig passat in i er grupp. På era foton på internet från tjejkvällar mm. har jag nog aldrig varit med på ett kort, kul att ni skäms för att ni är med mig! I blogginlägg mm. blir jag aldrig omnämnd, de andras namn står med en miljard hjärtan bakom. Ni tänker inte på det, men jag gör det, och jag blir alltid lika ledsen.

Det är så himla annorlunda här i Skellefteå, och jag är jävligt glad att jag flyttade! Så mycket det betyder för mig varje gång någon frågar om man inte ska vara med, lägger ut bilder på en i sitt fotoalbum, helt enkelt bryr sig <3 Precis som det alltid borde vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0