Lulekalaset

Så var ännu ett Lulekalas till enda. Igår blev det till att se Sanna Nielsen, hon var helt magiskt bra! Hade förväntat mig att det skulle gå ganska lugnt till på scenen, att hon skulle dra ett antal ballader och så, men hon presenterade faktiskt en hel del mer poppiga och medryckande låtar också! Kul! Före Sanna såg vi Boppers, var pappa som ville se dem, de var okej, men okända för mig.


(Bilden är fotad av mig och det är sträng copyright på den!)

Sedan skulle pappa dansa som vanligt så vi drog iväg till dansbanan, satt ju själv lite dumt till då på en bänk på dansgolvet, så när jag tackat nej till ett antal uppbjudningar fick pappa ge mig en snabbkurs i foxtrot. Efter det dansade jag faktiskt med två stycken! Varav den ena var helt crazy och började bugga och snurra runt med mig och allt, behöver jag ens säga att jag flydde fältet när den dansen var slut?! Och envis var han också och skulle ha upp mig igen sen, men tillslut gav han sig och hittade nån annan att terra, tack gode gud för det!

Så såg vi ju Ostindiefararen också som stod i hamnen i Luleå. Tyckte det var lite smått häftigt faktiskt!


(Alla bilder är fotade av mig, copyright gäller)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0