Seg!

Måste verkligen säga att jag blivit otroligt slö på sistone! I måndags och tisdags var jag visserligen och målade bommar samt var till Hero. Men sen! Igår och i förrgår ägnade jag åt att större delen av dagen sitta och glo in i datorskärmen, innan jag tillslut först framåt kvällen orkade mig iväg till stallet för att rida Hero efter att först ha plockat hallon med mamma. Inte blir det bättre av att saken på min moppe som man ska kicka igång den med, har gått sönder. Så nu måste jag springa med moppen och hoppa på den i farten för att komma iväg. Det var aningen pinsamt när den fick för sig att stanna mitt på E4:an och jag skulle springa där och få igång den! Men som sagt, riktigt slö känner jag mig!

Kommentarer
Postat av: sofia

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=16818



bli medlem helt gratis och få gratis presentkort på KICKS!



allt är helt kostnadsfritt.

2008-08-08 @ 12:11:03
URL: http://ahrmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0