Bara vänliga läsare här tack!

Och till den personen som läste min förra blogg (tramsan.blogg.se) och gick till en viss person och klagade på det jag skrev, vet inte exakt hur det gick till, men du kan dra åt h*vete eller om inte annat sluta läsa min blogg. För jag skriver vafan jag vill här så länge jag inte hänger ut personer på ett sätt som kan anses kränkande. När jag fick ta den andra smällen var bloggen redan nedlagd, och det var då som fan att en jävla fåntratt skulle göra det hela ännu värre. Tack ska du ha, du vet vem och det tror jag mig också veta.

Och för er andra stackare som läser mina för tillfället något deprimerade inlägg, det blir förhoppningsvis positivare längre fram om ni orkar vänta ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0