Töntigt!

Jag fattar inte varför jag inte får skriva ut namnet på en viss häst jag rider, på mina filmer på youtube. En viss person, nämner inga namn, vill nämligen inte att jag gör det, eftersom att hon vill att hästen ska vara "anonym". Bara det då att en häst som deltar i tävlingar aldrig kan bli anonym liksom ... Fattar inte hur hon resonerar!

Idag har jag i alla fall varit med pappa och Joakim till Luleå, först var vi på F21 museumet, sedan skulle vi kört go-cart men det regnade rätt kraftigt så vi hälsade på några bekanta till pappa istället. Efter det blev det att gå på bio, Narnia, och den var bra även om jag satt och var kissnödig genom halva filmen ... :-S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0