I am superwoman!

Nu är det konstaterat, i am the superwoman! Fick kring kvart i fyra tiden idag förfrågan om jag ville rida Hero. Frågade mamma om det gick bra, och det gjorde det men hon skulle börja med maten kring fem. Så klockan fyra slängde jag mig på moppen och med gasen i botten tog jag mig till stallet (det tog 20 minuter). Jag tog då in Hero, tog av täcket, borstade, satte på benskydd, sadlade, tränsade, bar bort sex bommar och två hinderstöd från ridbanan, satte på mig hjälmen och drack, allt det tog sammanlagt tio minuter. Sedan tog jag ut Hero, red fram på ridbanan och red sedan igenom Lc1:an två gånger och skrittade av honom. Red totalt ca 20 minuter, ev. något längre, men det var varmt och han var svettig. Tog sedan in honom och borstade av honom samt tog ut honom i hagen och sopade snabbt ihop i stallet. Klockan var då fem, och jag kom hem tjugo över fem då mamma precis börjat med maten. Tyckte det var rätt skickligt att hinna allt det där på en timme och tjugo minuter totalt :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0