Jag har en sak att bekänna

Jag skulle kunna se riktigt bra ut om jag bara la manken till ...


(Bilden är väldigt redigerad :-P)

Sen måste jag få kommentera mitt förrförra, väldigt deprimerade inlägg. Jag är faktiskt inte självordsbenägen även om det kanske lät så. Men som jag nämnde är mitt liv som en berg och dalbana, men det har sina goda stunder också ibland. Speciellt när man upptäcker att det faktiskt finns folk som bryr sig en gnutta i alla fall. Och varje gång man får höra att det finns personer som känner precis som jag gällande vissa saker, så lättar ännu en sten från mitt hjärta. Jag kanske inte är fullt så onormal som jag trodde?

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fint :)

2008-07-23 @ 17:46:39
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0