Sammanfattning

De senaste dagarna har jag mestadels varit i min farmor och farfars stuga, och har därför inte haft tillgång till dator och har inte kunnat skriva ;-) Kan i alla fall dra lite kort nu vad som hänt de senaste dagarna.

Torsdag hände det inte så mycket speciellt förutom att jag, pappa och Joakim åkte till stugan då :-)

Fredag åkte vi till Boden med farmor och farfar, till några andra släktingar som vanligtvis bor i Stockholm men lånat ett hus i Boden. Där var det trevligt i alla fall, vi åt mat och lite annat. Mina fingrar fick sig lite stryk när vi kastade boll, och sedan dess har de inte varit riktigt normala, men det överlever jag nog ...

Lördag åkte jag och pappa till Haparanda där vi blandannat åt på Ikea, jag tog nån god kotlett med pommes frites och bearnésås. Vi var även in på en del andra affärer och jag fick köpt hederspriserna till Sarftävlingen som jag var tvungen att köpa ... Det blev två stycken svarta grimmskaft ... Men hallå, ni trodde väl inte jag skulle lägga ner en förmögenhet på priserna?! :-P Sen på hemvägen stannade vi till hos någon släkting (tror jag?) där vi fick en kopp kaffe innan vi drog tillbaka till stugan.

Söndag var jag med pappa och red islandshäst i Nyborg tre timmar. Jag red lilla Sifan precis som förra året, men det här året var vi fler på turen och hade en annan ledare vilket gjorde att hela ritten kändes lite seg. Helst hade nog både jag och snabbis Sifis velat rejsa iväg i full galopp som förra året, men icke ... Det var dock helt okej i alla fall även om jag var kissnödig mer än halva ritten ... Inte så kul kanske, haha! När vi kom hem till stugan var det några släktingar till oss där och hälsade på, de hade två småtjejer som var rätt söta, har inte träffat dem förut faktiskt! Inte så konstigt heller då vi inte är så jättenära släkt med dem heller ... Typ pappas kusin eller nåt? :-P

Idag åkte vi hem till Böle igen, vet inte om vi ska hitta på något senare ikväll, typ gå på bio eller något? Grilla skulle vi nog i alla fall göra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0